A karácsonyi időszakban jelentős növekedést mutatott az amerikai kiskereskedelmi forgalom.


Az ünnepi időszakban a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban szárnyra kapott.

Az Egyesült Államokban a kiskereskedelmi eladások az ünnepek előtti hét hétben 4,8%-kal növekedtek éves szinten, derült ki a Visa Consulting & Analytics jelentéséből. Az online értékesítések 7,1%-os emelkedést mutattak, míg a hagyományos üzletekben 4,1%-kal nőtt a forgalom - számolt be az MTI.

A kiskereskedelem világában a tranzakciók túlnyomó része, egészen pontosan 77%-a, még mindig a hagyományos üzletekben történik, míg az internetes vásárlások csupán a forgalom 23%-át képviselik.

Az értékesítési statisztikák alapján megfigyelhető, hogy az elektronikai termékek forgalma 4,2%-kal emelkedett, míg a ruházati cikkek esetében a növekedés 5%-ot tett ki. Az építőanyagok piaca is kedvező tendenciát mutatott, itt a forgalom 4,7%-kal bővült. Ez a változás az előző évhez viszonyítva kiegyensúlyozottabb fejlődést tükröz, hiszen tavaly az elektronikai szektor 10,3%-os drámai növekedést könyvelhetett el, míg a ruházati termékek csupán 2,4%-os emelkedést mutattak, az építőanyagok forgalma pedig csökkenést tapasztalt.

Az adatok azt jelzik, hogy a kiskereskedelmi szektor növekedése stabilabb irányt mutat, miközben az online piac folyamatosan dinamikusan terjeszkedik.

Az Egyesült Államokon kívül is figyelemre méltó növekedési ütemeket regisztráltak: Brazíliában a kiskereskedelmi forgalom 12,2%-kal bővült, Ausztráliában 7,4%-os emelkedést mutatott, Dél-Afrikában 7%-kal növekedett, míg az Egyesült Királyságban a forgalom 2,3%-kal gyarapodott.

Related posts