Látványos változások előtt áll a Nestlé!


A Nestlé kedden bejelentette, hogy átfogó stratégiai átalakításokra készül. A vállalat célja, hogy gyorsabb növekedést érjen el, miközben fokozza a hatékonyságát. Az új vezérigazgató, Laurent Freixe irányítása alatt a cég jelentős lépéseket tervez tenni különböző területeken, ideértve a marketing megerősítését, költségcsökkentési intézkedéseket, valamint a szervezeti struktúra átalakítását is.

A svájci székhelyű élelmiszeripari óriás egyik legfontosabb intézkedése, hogy fokozza reklám- és marketingtevékenységét. Ezzel párhuzamosan a vállalat jelentős költségcsökkentési program indít, amelytől 2027 végéig legalább 2,5 milliárd svájci frank megtakarítást remél. Ez az összeg a már folyamatban lévő takarékossági intézkedéseken felül értendő.

A Nestlé szervezeti átalakítást is tervez: a víz- és prémium italüzletágát leválasztja a vállalat többi részéről. Ez a lépés várhatóan javítja majd az érintett divíziók működési hatékonyságát és piaci pozícióját.

A vállalat jövőbeni kilátásait tekintve bizakodóan állunk a dolgokhoz.

A normál működési környezetben arra számítunk, hogy a szerves növekedés meghaladja a 4%-ot, továbbá célként tűzzük ki, hogy a kereskedelmi működési marzsunk elérje a 17%-ot.

Related posts